
پودر های بهداشتی موبر رو زیاد توصیه نمیکنم مگر مواقعی که به وسایل دیگه دسترسی ندارین. چون این پودرا رو وقتی با اب قاطی میکنی و رو بدن میگذارین بعد یه مدت خشک میشن و مثل کرم نیست که وقتی با کاردک میکشی قشنگ جمع بشه و موها رو با خودش جمع کنه. بلکه رو پوست خشک میشه .حالا واسه حل این مشکل باید یه اسپری پر از اب بگیرید دستتون و هی بپاشین رو پودر خشک شده و تا خیسه سریع کاردک بکشین.این کار کلی زمان میبره خاتونی...
ما را در سایت خاتونی دنبال میکنید
برچسب: استفاده, نویسنده: بازدید: 1061 تاريخ: پنجشنبه 20 مهر 1396 ساعت: 14:09